Najczęściej zadawane pytania

Jak daleko jest do Rynku?

Hotel Wenus od Rynku dzieli 350 metrów. 

W jaki sposób dotrę do Hotelu Wenus?

Hotel Wenus usytuowany w samym centrum miasta, w odległości 5 minut na piechotę od Rynku. Najbliższy przystanek autobusowy znajduje się w odległości 4 minut na piechotę. Najbliższa stacja kolejowa w Puławach oddalona jest o 16 km od hotelu.

Czy hotel posiada parking?

Hotel Wenus oferuje 21 miejsc parkingowych. Parking w czasie pobytu jest bezpłatny, do godziny 11:00 w dniu wyjazdu. 

Nasi Goście mogą również skorzystać z parkingu po zakończeniu pobytu (tj. po godzinie 11:00 w dniu wyjazdu), znajdującego się vis a vis hotelu –  w cenie 30 zł, za każdy samochód do godziny 19:00.

Czy w Hotel Wenus znajduje się restauracja?

W naszym hotelu nie prowadzimy restauracji. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej kawiarni oraz baru. Kawiarnia Wenus Cafe jest otwarta codziennie od 11:00 do 22:00 od poniedziałku do piątku i od 10:30 do 23:30 w weekend. 

W jakich godzinach podawane jest śniadanie?

Śniadanie podawane jest codziennie w godzinach:  8:00-10:30. Jeśli chcesz zjeść śniadanie wcześniej poinformuj nas o tym podczas zameldowania.

Gdzie znajdę najlepszą cenę za pokój?

 Wszystkie najlepsze ceny znajdziesz na naszej stronie internetowej www.hotelwenus.pl albo bezpośrednio w hotelu. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z nami telefonicznie 818820400 lub wyślij zapytanie mailem kontakt@hotelwenus.pl

Jakie usługi wliczone są w cenę pokoju?

W cenę pokoju wliczony jest nocleg, śniadanie oraz parking. 

Jakie są możliwe formy płatności za pobyt?

Akceptujemy gotówkę, karty płatnicze Visa, MasterCard, Maestro oraz przelew bankowy na nasze konto.

Ile osób może mieszkać w jednym pokoju?

Ilość osób mieszkających w pokoju zależy od jego typu. W pokoju jednoosobowym może mieszkać jedna osoba, w pokoju dwuosobowym maksymalnie dwie osoby, w pokoju trzyosobowym oraz Studio – maksymalnie trzy osoby, w apartamencie dwuosobowym maksymalnie dwie osoby.

Czy otrzymam potwierdzenie rezerwacji?

Tak, w odpowiedzi na Twój mail. Potwierdzenie warunków i rezerwacji zostanie wysłane drogą mailową.

Jak mogę anulować rezerwację?

Jeśli wybrana oferta jest ofertą z możliwością anulacji będzie ona bezpłatna. W przypadku wybrania oferty bezzwrotnej nie ma możliwości bezpłatnego anulowania rezerwacji.

Czy można zabrać psa do hotelu?

Tak, u nas psy są mile widziane, a ich pobyt nie wiąże się z dodatkowymi opłatami (z wyjątkiem kosztów wynikających z ‘sytuacji awaryjnych’ spowodowanych przez psa).

Czy hotel posiada pokoje dla palących?

W hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia. 

Czy hotel posiada pokoje z wannami?

Tak, tylko w niektórych typach pokoi wanny są dostępne. Jeśli chcesz zarezerwować pokój z wanną w łazience zaznacz to w swojej rezerwacji. 

Czy w łazience są ręczniki i suszarka do włosów?

Tak, we wszystkich łazienkach znajdziesz ręczniki oraz suszarkę do włosów o mocy 1200W.

Czy są pokoje dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych?

Jeden z naszych pokoi dwuosobowych został specjalnie zaprojektowany i dostosowany do potrzeb gości z niepełnosprawnością ruchową. Pokój znajduje się na parterze hotelu.

Czy mogę przyjechać z dzieckiem / czy mogę zamówić dodatkowe łóżko do pokoju?

Wszystkie dzieci są bardzo mile widziane, do 1 roku pobyt jest bezpłatny, jeżeli śpią na obecnych łóżkach.
Nie ma możliwości wstawienia dodatkowych łóżek. Dla rodzin 3-osobowych polecamy pokój STUDIO. 

Jak długo trwa doba hotelowa?

Zameldowanie od 14:00, wymeldowanie do 11:00.
Jeśli potrzebujesz zameldować się wcześniej lub wymeldować się później – skontaktuj się z nami. 

Czy jest możliwość wcześniejszego zaledowania?

Wcześniejsze zameldowanie jest możliwe, ale zależy od dostępności pokoi. 

Czy jest możliwość późniejszego wymeldowania?

Oczywiście.

Hotel nie gwarantuje dostępności usługi późniejszego wymeldowania. Późniejsze wymeldowanie wiąże się z uiszczeniem opłaty dodatkowej.

Czy mogę przechować bagaż?

Tak, oferujemy bezpłatną przechowalnię bagażu dla naszych Gości.

Jakie karty płatnicze akceptuje hotel?

Akceptujemy karty : VISA, MasterCard, Maestro.

Jakie udogodnienia dostępne są w pokoju?

Wszystkie pokoje mają wygodne łóżka podwójne lub pojedyncze, łazienki z prysznicem bądź wanną oraz część przeznaczoną do pracy z biurkiem. W każdym pokoju znajduje się 28- (pokoje – 1-, 2-, 3- osobowe) lub 40-calowy (apartament, pokój studio) telewizor z dostępem do wielojęzycznych kanałów. W pokoju jest również lodówka, czajnik lub ekspres do kawy i suszarka do włosów.